۱۳۸۹ فروردین ۳۱, سه‌شنبه

adsl و ما جوونای سیب زمینی (ببخشید خودمو گفتم به شما بر نخوره!!)


به گزارش خبرنگار سیب زمینی نیوز بعد از گذشت دهه ی اول وارد شدن اینترنت پر سرعت ( مثلا!!) به ایران سیب زمینی ها فت و فراوان شده اند و دیگر اگر گفتند فلان کس سیب زمینی است اصلا بر که بهش نمی خورد هیچ ، تازه خیلی هم حال می کند . حالا این که چرا شخص حال می کند کاملا مساله ی شخصی است و به خودش مربوط است .
آن زمان که adsl نداشتیم خیلی راحت تر بودیم . اصلا این adsl خواب و خوراک ما را گرفته است . همه ی ما سیب زمینی ها بعد از ساعت 12 شب تازه کارمون شروع می شه و مثل مرغ پر کنده کنار تخت مان جلز و ولز می کنم تا ساعت به یک نصف شب برسه و دانلود هامون را شروع کنیم.

تا به خودمان می آییم می بینیم ساعت پنج صبح شده است و یک ساعت دیگه باید بریم خودمونو به بقیه نشون بدیم (بریم دانشگاه).
اینه که لوازم آرایشی پیرایشی و غیره را بر می داریم و هی مو صاف می کنیم و خانوم ها ماتیک مالی می کنند و ما آقایون کله هامون رو فشن می کنیم(البته بعضی هامون که مو داریم!!!) و خلاصه بعد از ساعت شیش صبح می زنیم بیرون . این جاست که بابا مامان مشکوک می شن که خب حتما اینا یکی رو دارن که قر درست می کنند ( آخه فکر می کنند همه مثل خودشون بی جنبه هستن!) اما خبر ندارن ما جوونای دهه ی شصت سیب زمینی هستیم و واسه دل خودمون این کار ها رو می کنیم .
حالا هی قسم بخور بابا من این کاره ای که تو فکر می کنم نیستم . مگه بابا هه قبول می کنه . بابا هه که هیچی . رئیس دولت و پادوهاش هم قبول نمی کنن.
بابا من به خدا حاضرم تعهد بدهم که یکی از همون سیب زمینی هایی هستم که احمدی نژاد به بدبخت بیچاره ها داد و ما رو بدبخت کرد!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر